»Razstava prepoznamo iz filma Trumanov šov iz leta 1998, ki naslavlja sorodne teme konstruiranega okolja in tragikomičnega razkoraka med hermetično zaprtimi okolji, ki tvorijo našo resničnost.«
»Njene ženske so razosebljene, nič več individualni subjekti, namesto tega prikazane le kot skupina delovnih rok, ki obstaja in deluje v prostoru domače kuhinje (...). Skozi fotografije teles, postavljenih v naravna okolja, in rok, ki tvorijo imaginarne skupnosti, si umetnica zamišlja utopične scenarije pobega iz družbeno determiniranih vlog.«
»Razstava Z brega na breg resda daje vpogled v Huzjanovo novejšo umetniško produkcijo, spontano kratko 'popotovanje' iz ateljeja do galerije, a vendarle je nemogoče spregledati dejstvo, da v isti sapi deluje kot refleksija in kritika številnih družbenih procesov, ki so se zgodili v umetnikovem življenjskem okolju v preteklih treh letih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju